fbpx

הרחבה לטראלית של העצם /עיבוי רכס

הרחבה לטראלית של העצם /עיבוי רכס

  1. הרמת מתלה חניכיים

            – הרמת מתלה החניכיים לצורך ביצוע האוגמנטציה צריכה להיות מינימלית ככל שניתן על מנת לחשוף את אזור העצם המיועד להרחבה ולא מעבר לכך. לאחר ביצוע חתך במרכז הרכס, ניתן להוסיף חתך אנכי (ורטיקאלי) אחד שלא אמור לעבור ביותר מ3 מ״מ את המעבר מהחניכיים הצמודות לרירית הניידת. לאחר מכן יש לבצע את הרמת מתלה החניכיים בעזרת מניף פריאוסטאלי. לאחר הרמת מתלה החניכיים אין לבצע חתכי שיחרור אופקיים כל שהם במתלה (שכן בעת סגירת מתלה החניכיים מתלה חניכיים רפוי איננו רצוי)

 

  1. הכן את אזור ההשתלה
  2. הנחת הצמנט

– הזרק את הצמנט למיקום הרצוי. הנח יחידת פד-גזה סטרילית יבשה מעל הצמנט ולחץ בחוזקה עם האצבע מעל פד הגזה למשך כ-3 שניות לצורך הידוק הצמנט והקשייתו.

– במידת הצורך, הוסף שכבה נוספת של צמנט עד הגעה לנפח הרצוי (יש למלא 10-15% יותר מהנפח הסופי הרצוי).

– לאחר כל שכבה נוספת הדק שוב בחוזקה את הצמנט בעזרת לחיצה עם האצבע מעל פד-הגזה למשך שלוש שניות נוספות.

– לסיום, הסר את האצבע מעל פד הגזה ובמקום הנח אלווטור פריאוסטאלי מעל הגזה ולחץ שוב היטב למספר שניות בכדי להדק את הצמנט היטב במקומו.

  1. סגירת החניכיים

-לצורך סגירת מתלה החניכיים, מתח את החניכיים ישירות מעל הצמנט לסגירה ככל שניתן. יחד עם זאת, אם לא ניתן לסגור לחלוטין (ניתן להשאיר פתח של לא יותר מ-3 מ״מ).

– תפור תחילה את הפינה המזיאלית, לאחר מכן את הפינה הדיסטלית, לאחר מכן במרכז ואז את הפער ביניהן. ולבסוף, תפור את הפתח הורטיקלי.

כתיבת תגובה

אתר זה משתמש בקבצי עוגיות כדי להעניק לכם שירות יותר טוב. בגלישה באתר זה, הינך מסכימ/ה לשימוש בעוגיות.